Najnowsza kolekcja Mango na sezon wiosna-lato 2019 to nie tylko ubrania zgodne z najnowszymi trendami, ale także odzieżowy manifest. To właśnie dlatego sieciówka zdecydowała się na współpracę z czołowymi infuencerami, którzy stanowią głos nowego pokolenia. Kluczowe jest inspirowanie, spełnianie marzeń, walka o swoje. Widać, że było to doskonałym posunięciem, gdyż najnowsza kolekcja Mango bez wątpienia zachwyca i motywuje.
Słowo klucz – indywidualizm
Patrząc na prezentację kolekcji Mango, widzimy, że zaangażowane w kampanię osoby nie tylko prezentują ubrania, ale także niosą określone przesłanie. Przykładowo, Adwoa Aboah to kobieta, która działa społecznie od długiego czasu i wspiera inne młode kobiety. Z kolei Sasza Piwowarowa to nie tylko supermodelka, ale także osoba, która studiowała historię sztuki, a jej pasją jest malarstwo i rzeźba. Z powodzeniem łączy modę, sztukę i macierzyństwo. Patrick Schwarzenegger jest doskonałym aktorem, ale także przedsiębiorcą. Bohaterowie kampanii Mango stanęli przed obiektywem Alasdaira McLellana – fotografa, który doskonale potrafi ukazać emocje.
Hasła przewodnie kolekcji Mango
W najnowszej kolekcji Mango ubrania mają głos. Kampanii przewodzą takie hasła jak: „Let’s build the future, together”, „Our dreams will inspire culture”, „We believe in the power of community”. Celem jest ukazanie, że kultura i unikalna tożsamość ają kluczowe znaczenie dla społeczności. Sieciówka Mango oddaje głos talentom. Warto sprawdzić hashtag #MangoNewVoices, by dowiedzieć się więcej.
Co znajdziemy w kolekcji?
W najnowszej kolekcji Mango na sezon wiosna-lato 2019 znajdziemy przede wszystkim ubrania w pastelowych barwach – beż, limonkowa zieleń, błękit, srebro. Nie brakuje również modnych ubrań tie-dye, materiałów, które przypominają szkło. Wielbicielki bardziej wyrazistych elementów garderoby mogą sięgnąć po sukienki w kwiaty, kolczyki, ciekawe marynarki czy płaszcze z szylkretowymi guzikami. Sieciówka Mango zachęca do wyrażania siebie, a z pewnością warto podkreślać swoją osobowość ubiorem.