Jak dobrać perfumy do okazji?

Dziś liczba zapachów, którymi można się skraplać, jest olbrzymia. Znajdujące się w sklepie perfumy należą do różnych rodzin zapachowych, stanowią mieszankę rozmaitych akordów o różnej trwałości, intensywności, charakterze. To właśnie dzięki temu zapachy bez trudu można dobierać do okoliczności i żonglować nimi w zależności od okazji. Aby jednak to robić poprawnie, trzeba poznać zasady zapachowego savoir vivre. Jak dobierać perfumy? Bvlgari, Dior, Chanel, Tom Ford, Carolina Herrera, DKNY-to tylko z niektóre z kultowych marek zapachów dla kobiet i mężczyzn. Ilość zapachów, które proponują kultowe domy perfumeryjne, jest tak duża, że bardzo łatwo można je dopasować nie tylko do własnych preferencji,

rodzaje cardio

Trening cardio – co ćwiczyć na siłowni

Zima w pełni, ale to wcale nie zwalnia nas z dbania o formę i zgrabną sylwetkę. Wręcz przeciwnie. To właśnie teraz jest idealny moment, aby zrzucić kilka zbędnych kilogramów lub poprawić wygląd poszczególnych partii ciała. Zastanawiasz się jaką formę treningów obrać? Postaw na cardio! Okazuje się bowiem, że jest ono jedną z najbardziej efektywnych metod przyspieszania spalania tkanki tłuszczowej. Cardio skutecznie wysmukla całe ciało, a jednocześnie pomaga rozwinąć mięśnie i dzięki temu „robi” zgrabne nogi, kształtne biodra i płaski brzuch.

najbardziej tuczące warzywa

Warzywa tuczą? Tak, to możliwe!

Każdy wkoło powtarza: chcesz być piękna i zgrabna? Jedz warzywa. Nie dość, że są małokaloryczne, to na dodatek świetnie sycą i chronią przed podjadaniem. Tymczasem prawda jest taka, ze niektóre warzywa tuczą. I mimo, że wydaje się to mało wiarygodne, to jednak nie mija się z prawdą. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich warzyw więc nie ma co od razu wszystkich stygmatyzować. Jednakże niektórych warzyw faktycznie lepiej unikać, a przynajmniej zjadać w umiarkowanych ilościach, bo w przeciwnym razie mogą spowodować wzrost wagi. Które warzywa tuczą? Poniżej hot lista.

garnki philipiak opinie

Philipiak opinie, czyli jak gotować zdrowo

W ostatnim czasie bardzo modne stało się określenie „zdrowy styl życia”. Używa go co druga osoba w social mediach, a najczęściej wyszukiwanym hashtagiem na Instagramie jest „healthylifestyle”. Ale czy faktycznie wiemy co ono oznacza? Bo zdrowy styl życia to nie tylko aktywność fizyczna, ale przede wszystkim odpowiedni sposób odżywiania obejmujący wybór zdrowych produktów, ograniczenie spożycia soli i tłuszczu, jak również właściwy sposób przygotowania poszczególnych posiłków. Mądre gotowanie nie jest dziś sztuką i większym wysiłkiem. Wystarczy tylko zainwestować w dobrej jakości naczynia oraz garnki, jak te marki Philipiak Opinie na ich temat są jednogłośne – te garnki to nasza przyszłość i

prywatny akademik łódź

Prywatny akademik Łódź – dlaczego warto?

Czy to możliwe, żeby wyjeżdżając na studia mieszkać jak w domu? Oczywiście, że tak! Domy studenckie, które znamy z opowieści naszych rodziców lub starszego rodzeństwa dawno już przestały istnieć, a ich miejsce dumnie zajęły prywatne akademiki. Łódź jest jednym z tych miast, które posiadają tego typu miejsca. Prywatny akademik Łódź jest odpowiednio przystosowany dla studentów i zapewnia naprawdę doskonałe warunki do nauki i codziennego życia. Bo nie ma co się oszukiwać, ale miejsce zamieszkania na studiach jest równie ważne, co dobre notatki z wykładów. Nie da się ukryć, że studiowanie jest bardziej owocne, jeśli mieszkamy w fajnym miejscu, a nie

sporty zimowe

Sport zimą? Pewnie, że tak!

Sport zimą jest tak samo przyjemny jak ten uprawiany wiosną i latem. Mimo, że szalejący za oknem mróz nie zawsze zachęca do wyjścia z domu, to jednak warto się przemóc i zamiast zalegać na kanapie, wyjść się poruszać. Uwalniające się podczas aktywności endorfiny wynagrodzą nam cały wysiłek. Zimą warto spacerować, ale nie tylko. Podczas mroźnych dni można robić dosłownie wszystko – od biegania, przez jazdę na łyżwach, na nartach biegowych kończąc. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby w ogóle się ruszać. Naukowcy dowiedli, że zimowe świeże powietrze pozytywnie wpływa na samopoczucie i pomaga w walce z depresją. Poza tym

jak uniknąć błędów w makijażu

Jak uniknąć błędów w makijażu

Piękny makijaż jest sprzymierzeńcem każdej kobiety – niezależnie od wieku, zajmowanego stanowiska, zawodu. Potrafi zamaskować drobne niedoskonałości i podkreśla to, co w nas najlepsze. Makijaż jest także idealnym dopełnieniem stylizacji codziennej i wieczorowej. Każdej z nas do twarzy z makijażem, pod warunkiem, że został prawidłowo wykonany. Błąd może popełnić każda z nas. Ba! Błędy zdarzają się nawet najlepszym specjalistom w swojej dziedzinie. Jak ich uniknąć?

garnki philipiak

Najlepsze garnki – moi ulubieńcy marki Philipiak

Dobre garnki – to one są podstawowym narzędziem każdego kucharza, niezależnie od tego, czy gotuje w wielkiej restauracji, czy w zaciszu własnego domu. Kilka razy już wam o tym pisałam. Bez dobrych jakościowo naczyń do gotowania, nie ma sensu nawet wchodzić do kuchni. Najlepsze garnki? Dla mnie nieustannie te marki Philipiak (sprawdź TU). Bez wątpienia jako jedyne łączą przyjemne z pożytecznym. Są miłe dla oka i bardzo funkcjonalne w codziennym użytkowaniu. A przede wszystkim pozwalają gotować zgodnie z filozofią „fit”, a więc bez tłuszczu i bez soli, a w niektórych przypadkach nawet bez wody. Dzięki temu zachowują wszystkie witaminy i

duże naczynie ze stali szlachetnej

Zdrowe gotowanie z marką Philipiak

Zdrowe gotowanie zaczyna się od zakupu odpowiednich garnków. To nieprawda, że najważniejsza jest żywność bio i eko, bo jeśli będziemy poddawać ją obróbce w niewłaściwych naczyniach, to i tak na nic się to zda. Odpowiednio dobrane garnki mają niekwestionowany wpływ na jakość, a także smak i aromat przygotowywanych posiłków. Emaliowane naczynia, zwłaszcza te słabej jakości, zaczynają odchodzić do lamusa, a ich miejsce dumnie zajmują produkty wykonane ze stali szlachetnej. Całe szczęście mamy dziś ogromny wybór naczyń do gotowania, pieczenia i smażenia bez tłuszczu, soli, a nawet i wody. Najlepszą odpowiedzią na potrzeby osób dbających o zdrowe odżywianie są naczynia Philipiak.

Zdrowy kurczak – warto, czy nie?

Mięso z kurczaka wciąż cieszy się dużą popularnością i jest najchętniej wybieranym mięsem spośród wszystkich dostępnych. Za co lubimy kurczaka? Przede wszystkim za jego delikatność, uniwersalność i wszechstronność. Niezależnie od tego, jak go przygotujemy i z czym podamy – zawsze zachwyca smakiem i aromatem. Do tego jest bardzo prosty w obróbce. Prawda jest taka, że nie potrzebuje wiele do szczęścia, żeby smakować naprawdę wybornie. Wiele osób zastanawia się czy zdrowy kurczak jest faktycznie zdrowy i czy warto go na stałe włączyć do swojej diety. Czas rozwiać wątpliwości.

Zgrabne uda – sprawdź, co robić

Każda kobieta chce wyglądać dobrze i zgrabnie. Marzeniem wielu są zgrabne uda, choć znam i takie panie, które największą wagę przykładają do brzucha lub zgrabnych ramion. O ile tylko nieliczne są szczęściarami, wobec których matka natura była bardzo hojna, o tyle większość musi ciężko pracować na efekt wow. Drogie Panie, prawda jest taka, że jeśli nie poświęcimy naszym nogom odpowiedniej uwagi, szybko stracą na swej jędrności i elastyczności. Jeśli walczymy o ładny brzuch, wówczas musimy postawić przede wszystkim na dietę. Z nogami jest odwrotnie. Tutaj dieta to tylko dodatek. O wiele większą rolę odgrywa aktywność fizyczna. Jakie treningi sprawdzą się najlepiej? Na co postawić, aby mieć zgrabne uda?

Na początek – spacery

Jeśli jesteśmy na początku drogi, powinnyśmy zacząć od spacerów. Tego typu aktywność doskonale przygotuje nasz organizm do podjęcia wyzwania z innymi treningami. Ile czasu spacerować? Dobrze jest każdego dnia przejść 10 tysięcy kroków. Myślisz, że to zbyt dużo? Zamień pewne czynności na inne, a kroki same się zrobią. Co mam na myśli? Zamiast windy możesz wybrać schody. Zamiast jechać tramwajem lub autobusem cały odcinek, wysiądź przystanek lub dwa wcześniej i przejdź na nogach. Rób przerwy w pracy – wystarczy nawet 5 minut i w tym czasie przespaceruj się trochę. Chodź podczas rozmawiania przez telefon. Możliwości jest naprawdę dużo.

bieganie

Bieganie na zgrabne uda

Bieganie pięknie modeluje i wzmacnia nogi. Przy okazji wysmukla też pozostałe partie ciała, więc cała sylwetka na tym zyska. Od razu musimy sobie powiedzieć, że nie musisz biegać codziennie. Nawet nie jest to wskazane, zwłaszcza, jeśli jesteś początkująca. Trzy razy w tygodniu to optymalne rozwiązanie. Staraj się biegać 30-40 minut. Z czasem wydłużaj ten czas.

Gimnastyka na zgrabne uda

Doskonałym sposobem na szczupłe uda jest również joga i pilates. Nie ma czemu się dziwić. Od dawna wiadomo, że ćwiczenia rozciągające rzeźbią mięśnie głębokie oraz sprawiają, że nogi stają się smuklejsze. Pod ich wpływem zmienia się też ich kształt. Szybko stają się zgrabne, mocne i wyrzeźbione w kobiecy sposób.

pilates na zgrabne uda

Zgrabne uda dzięki treningom siłowym

I na koniec coś, co zapewni ci genialne nogi. Trening siłowy sprawi, że twoje uda szybko staną się jędrne i umięśnione. Koniec z cellulitem i trzęsącą się galaretą. Wbrew pozorom, trening siłowy nie nada twojej sylwetce męskiego wyglądu. Przeciwnie – dzięki niemu spalisz więcej kalorii, a w miejscu tkanki tłuszczowej szybko pojawią się mięśnie.

O autorze

Odpowiedz