Jak dobrać perfumy do okazji?

Dziś liczba zapachów, którymi można się skraplać, jest olbrzymia. Znajdujące się w sklepie perfumy należą do różnych rodzin zapachowych, stanowią mieszankę rozmaitych akordów o różnej trwałości, intensywności, charakterze. To właśnie dzięki temu zapachy bez trudu można dobierać do okoliczności i żonglować nimi w zależności od okazji. Aby jednak to robić poprawnie, trzeba poznać zasady zapachowego savoir vivre. Jak dobierać perfumy? Bvlgari, Dior, Chanel, Tom Ford, Carolina Herrera, DKNY-to tylko z niektóre z kultowych marek zapachów dla kobiet i mężczyzn. Ilość zapachów, które proponują kultowe domy perfumeryjne, jest tak duża, że bardzo łatwo można je dopasować nie tylko do własnych preferencji,

rodzaje cardio

Trening cardio – co ćwiczyć na siłowni

Zima w pełni, ale to wcale nie zwalnia nas z dbania o formę i zgrabną sylwetkę. Wręcz przeciwnie. To właśnie teraz jest idealny moment, aby zrzucić kilka zbędnych kilogramów lub poprawić wygląd poszczególnych partii ciała. Zastanawiasz się jaką formę treningów obrać? Postaw na cardio! Okazuje się bowiem, że jest ono jedną z najbardziej efektywnych metod przyspieszania spalania tkanki tłuszczowej. Cardio skutecznie wysmukla całe ciało, a jednocześnie pomaga rozwinąć mięśnie i dzięki temu „robi” zgrabne nogi, kształtne biodra i płaski brzuch.

najbardziej tuczące warzywa

Warzywa tuczą? Tak, to możliwe!

Każdy wkoło powtarza: chcesz być piękna i zgrabna? Jedz warzywa. Nie dość, że są małokaloryczne, to na dodatek świetnie sycą i chronią przed podjadaniem. Tymczasem prawda jest taka, ze niektóre warzywa tuczą. I mimo, że wydaje się to mało wiarygodne, to jednak nie mija się z prawdą. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich warzyw więc nie ma co od razu wszystkich stygmatyzować. Jednakże niektórych warzyw faktycznie lepiej unikać, a przynajmniej zjadać w umiarkowanych ilościach, bo w przeciwnym razie mogą spowodować wzrost wagi. Które warzywa tuczą? Poniżej hot lista.

garnki philipiak opinie

Philipiak opinie, czyli jak gotować zdrowo

W ostatnim czasie bardzo modne stało się określenie „zdrowy styl życia”. Używa go co druga osoba w social mediach, a najczęściej wyszukiwanym hashtagiem na Instagramie jest „healthylifestyle”. Ale czy faktycznie wiemy co ono oznacza? Bo zdrowy styl życia to nie tylko aktywność fizyczna, ale przede wszystkim odpowiedni sposób odżywiania obejmujący wybór zdrowych produktów, ograniczenie spożycia soli i tłuszczu, jak również właściwy sposób przygotowania poszczególnych posiłków. Mądre gotowanie nie jest dziś sztuką i większym wysiłkiem. Wystarczy tylko zainwestować w dobrej jakości naczynia oraz garnki, jak te marki Philipiak Opinie na ich temat są jednogłośne – te garnki to nasza przyszłość i

prywatny akademik łódź

Prywatny akademik Łódź – dlaczego warto?

Czy to możliwe, żeby wyjeżdżając na studia mieszkać jak w domu? Oczywiście, że tak! Domy studenckie, które znamy z opowieści naszych rodziców lub starszego rodzeństwa dawno już przestały istnieć, a ich miejsce dumnie zajęły prywatne akademiki. Łódź jest jednym z tych miast, które posiadają tego typu miejsca. Prywatny akademik Łódź jest odpowiednio przystosowany dla studentów i zapewnia naprawdę doskonałe warunki do nauki i codziennego życia. Bo nie ma co się oszukiwać, ale miejsce zamieszkania na studiach jest równie ważne, co dobre notatki z wykładów. Nie da się ukryć, że studiowanie jest bardziej owocne, jeśli mieszkamy w fajnym miejscu, a nie

sporty zimowe

Sport zimą? Pewnie, że tak!

Sport zimą jest tak samo przyjemny jak ten uprawiany wiosną i latem. Mimo, że szalejący za oknem mróz nie zawsze zachęca do wyjścia z domu, to jednak warto się przemóc i zamiast zalegać na kanapie, wyjść się poruszać. Uwalniające się podczas aktywności endorfiny wynagrodzą nam cały wysiłek. Zimą warto spacerować, ale nie tylko. Podczas mroźnych dni można robić dosłownie wszystko – od biegania, przez jazdę na łyżwach, na nartach biegowych kończąc. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby w ogóle się ruszać. Naukowcy dowiedli, że zimowe świeże powietrze pozytywnie wpływa na samopoczucie i pomaga w walce z depresją. Poza tym

jak uniknąć błędów w makijażu

Jak uniknąć błędów w makijażu

Piękny makijaż jest sprzymierzeńcem każdej kobiety – niezależnie od wieku, zajmowanego stanowiska, zawodu. Potrafi zamaskować drobne niedoskonałości i podkreśla to, co w nas najlepsze. Makijaż jest także idealnym dopełnieniem stylizacji codziennej i wieczorowej. Każdej z nas do twarzy z makijażem, pod warunkiem, że został prawidłowo wykonany. Błąd może popełnić każda z nas. Ba! Błędy zdarzają się nawet najlepszym specjalistom w swojej dziedzinie. Jak ich uniknąć?

garnki philipiak

Najlepsze garnki – moi ulubieńcy marki Philipiak

Dobre garnki – to one są podstawowym narzędziem każdego kucharza, niezależnie od tego, czy gotuje w wielkiej restauracji, czy w zaciszu własnego domu. Kilka razy już wam o tym pisałam. Bez dobrych jakościowo naczyń do gotowania, nie ma sensu nawet wchodzić do kuchni. Najlepsze garnki? Dla mnie nieustannie te marki Philipiak (sprawdź TU). Bez wątpienia jako jedyne łączą przyjemne z pożytecznym. Są miłe dla oka i bardzo funkcjonalne w codziennym użytkowaniu. A przede wszystkim pozwalają gotować zgodnie z filozofią „fit”, a więc bez tłuszczu i bez soli, a w niektórych przypadkach nawet bez wody. Dzięki temu zachowują wszystkie witaminy i

duże naczynie ze stali szlachetnej

Zdrowe gotowanie z marką Philipiak

Zdrowe gotowanie zaczyna się od zakupu odpowiednich garnków. To nieprawda, że najważniejsza jest żywność bio i eko, bo jeśli będziemy poddawać ją obróbce w niewłaściwych naczyniach, to i tak na nic się to zda. Odpowiednio dobrane garnki mają niekwestionowany wpływ na jakość, a także smak i aromat przygotowywanych posiłków. Emaliowane naczynia, zwłaszcza te słabej jakości, zaczynają odchodzić do lamusa, a ich miejsce dumnie zajmują produkty wykonane ze stali szlachetnej. Całe szczęście mamy dziś ogromny wybór naczyń do gotowania, pieczenia i smażenia bez tłuszczu, soli, a nawet i wody. Najlepszą odpowiedzią na potrzeby osób dbających o zdrowe odżywianie są naczynia Philipiak.

Zdrowy kurczak – warto, czy nie?

Mięso z kurczaka wciąż cieszy się dużą popularnością i jest najchętniej wybieranym mięsem spośród wszystkich dostępnych. Za co lubimy kurczaka? Przede wszystkim za jego delikatność, uniwersalność i wszechstronność. Niezależnie od tego, jak go przygotujemy i z czym podamy – zawsze zachwyca smakiem i aromatem. Do tego jest bardzo prosty w obróbce. Prawda jest taka, że nie potrzebuje wiele do szczęścia, żeby smakować naprawdę wybornie. Wiele osób zastanawia się czy zdrowy kurczak jest faktycznie zdrowy i czy warto go na stałe włączyć do swojej diety. Czas rozwiać wątpliwości.

Trening cardio – co ćwiczyć na siłowni

Zima w pełni, ale to wcale nie zwalnia nas z dbania o formę i zgrabną sylwetkę. Wręcz przeciwnie. To właśnie teraz jest idealny moment, aby zrzucić kilka zbędnych kilogramów lub poprawić wygląd poszczególnych partii ciała. Zastanawiasz się jaką formę treningów obrać? Postaw na cardio! Okazuje się bowiem, że jest ono jedną z najbardziej efektywnych metod przyspieszania spalania tkanki tłuszczowej. Cardio skutecznie wysmukla całe ciało, a jednocześnie pomaga rozwinąć mięśnie i dzięki temu „robi” zgrabne nogi, kształtne biodra i płaski brzuch.

Trening cardio – zalety

Cardio to idealny trening dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy i poprawić ogólny wygląd sylwetki. Regularnie wykonywane ćwiczenia, poza odchudzaniem, skutkują również zwiększeniem wydolności organizmu oraz jego wytrzymałości na intensywną aktywność fizyczną. Co jeszcze daje cardio?

– stabilizuje pracę serca

– pomaga obniżyć cholesterol

– zmniejsza niekorzystne efekty niewydolności serca

– pobudza libido

– poprawia kondycję

– poprawia nastrój i samopoczucie

O czym warto pamiętać?

Jeśli chcesz, żeby cardio faktycznie przyniosło zadowalające efekty musisz pamiętać o jednym, a mianowicie o regularności. Treningi powinny być powtarzane co drugi dzień, a długość ćwiczeń nie powinna być krótsza nić 30 minut. Wraz ze wzrostem tolerancji na wysiłek fizyczny można sukcesywnie zwiększać czas trwania poszczególnych treningów.

Cardio na siłowni

Cardio ma to do siebie, że można je trenować zarówno we własnym domu, na świeżym powietrzu, np. w parku, jak i na siłowni. Oczywiście sprzęt domowy różni się znacznie od tego profesjonalnego na siłowni, więc jeśli chcesz robić coś więcej niż bieganie po parku, jazda na rowerku czy skakanie na skakance, lepiej udaj się do klubu fitness. Które maszyny dadzą ci najwięcej satysfakcji?

Bieżnia

Najbardziej efektywna w działaniu jest bieżnia. To dzięki niej spalisz najwięcej kalorii i schudniesz najszybciej. Bieżnia w tym wszystkim jest również najbardziej funkcjonalna. Nie dość, że pozwala zmieniać prędkość chodu lub biegu, to na dodatek umożliwia zmianę nachylenia, dzięki czemu możesz serwować sobie interwały. Dodatkowym plusem jest łatwość w obsłudze, w większości przypadków wystarczy wcisnąć guzik, następnie przesuwać strzałki i gotowe.

Wioślarz

Wioślarz to chyba klasyka gatunku. Mam wrażenie, że najpierw były wiosła, a dopiero później cała reszta. Każdy zna wiosła i dość spora część osób nadal lubi na nich trenować. Prawidłowo wykonywane wiosłowanie jest jednym z bardziej skutecznych sposobów na szybkie palenie kalorii. Uzyskując duży zakres ruchu, angażujesz więcej partii mięśniowych, co wpływa na palenie większej ilości kalorii. Wystarczy zaledwie 10 minut, aby odczuć pieczenie mięśni.

Schody

Ta maszyna nie jest dostępna w każdym klubie, dlatego jeśli zależy ci właśnie na niej koniecznie sprawdź czy twoja siłowania nią dysponuje. Co dają schody? Przede wszystkim angażują mięśnie nóg a zwłaszcza mięśnie czoworogłowe i dwugłowe uda. Podczas ćwiczeń na schodach dobrze pracują też pośladki, dzięki czemu masz szansę wypracować sobie krągłą i zgrabną pupę. Aby zwiększyć efektywność treningów na schodach, nie trzymaj się poręczy!

spinning trening

Rowerek do spinningu

Coraz bardziej popularną formą aktywności jest spinning. Na pewno w niejednym serialu widziałaś treningi na rowerkach. Trzeba przyznać, że odpowiednio wykonane ćwiczenia (bez oszukiwania) potrafią nieźle dać w kość. Dlatego zamiast ćwiczyć samodzielnie, lepiej jest dołączyć do grupy prowadzonej przez trenera i razem z nią trenować. W ten sposób będziesz trzymać tempo i jeszcze więcej skorzystasz z ćwiczeń. Aby sesja cardio na rowerku spinningowym była efektywna zaleca się minimum 40 minut.

Drabina Jakuba

Drabina to jedno z tych urządzeń, które pojawiają się tylko w wybranych siłowniach i klubach fitness. A szkoda, bo stanowi całkiem interesującą odskocznię od wszystkich innych treningów cardio. Dzięki niej można wykonać całkiem niezły trening wydolnościowy i wytrzymałościowy. Trening na drabinie Jakuba pozwala na spalenie większej liczby kalorii niż tradycyjny spacer po płaskiej powierzchni. Taka intensywna wspinaczka to nawet 1000 spalonych kalorii w ciągu godziny!!! Poza tym, ćwiczenia na drabinie wzmacniają nogi i poprawiają kondycję. Na pewno jest to bezpieczny i optymalny trening interwałowy. Dla osób, które chcą schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę drabina Jakuba jest jak znalazł. Co ważne, na drabinie mogą ćwiczyć również osoby po kontuzjach kończyn lub pleców, gdyż sprzęt ten jest często wykorzystywany w rehabilitacji po urazach.

ćwiczenia na orbitreku

Orbitrek

I na koniec stary dobry orbitrek, choć jak się okazuje nie jest to sprzęt, dzięki któremu spalisz dużo kalorii. Jednakże dla urozmaicenia treningów cardio, może być fajnym dodatkiem. Aby czerpać korzyści z treningu na orbitreku trzeba ćwiczyć regularnie i najlepiej dłużej niż 30 minut. Po dłuższym czasie systematycznego trenowania zauważysz, że twój brzuch wygląda znacznie lepiej. Wysmuklić powinny się również uda i ramiona. Ćwiczenia na orbitreku polecane są również osobom, które borykają się z problemami ze stawami lub kręgosłupem.

O autorze

Odpowiedz