dieta na płaski brzuch

Płaski brzuch – co jeść?

Szczupła talia i płaski brzuch dzięki diecie? Oczywiście, że tak! Nie bez powodu mówi się, że ładny brzuszek robimy nie na siłowni, a w kuchni. Ćwiczenia to zaledwie dodatek do zdrowej i właściwie zbilansowanej diety. Spożywanie odpowiednich produktów spożywczych pomaga nam pozbyć się niechcianego tłuszczyku i tym samym uzyskać płaski brzuch, o którym marzy każda z nas, niezależnie od tego, czy mówi o tym głośno, czy nie. Oczywiście nic nie dzieje się z dnia na dzień. Walcząc o wymarzone kształty zawsze musimy uzbroić się w cierpliwość. Efekty w końcu przyjdą! Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Poniżej lista produktów, które

nowoczesne akademiki w lipsku

Akademiki Lipsk, a może prywatna stancja?

Studia to już nie tylko rodzime uczelnie. Coraz chętniej i coraz częściej wyjeżdżamy poza granice naszego kraju. Londyn? Tak, ale rzadziej. Madryt? Ci, co chcą szlifować język hiszpański, właśnie tutaj kierują swoje kroki. Nowy Jork? Bez wątpienia stanowi nie lada kąsek dla studentów aktorstwa. Jednym z najpopularniejszych kierunków wybieranych przez studentów z Polski, ale nie tylko jest także Lipsk. To właśnie tam studiuje młodzież z Ameryki, Hiszpanii, Anglii, Ukrainy i Węgier. Jeśli marzą ci studia w Lipsku, to na pewno poza znalezieniem odpowiedniej uczelni, będziesz musiała znaleźć jeszcze właściwe miejsce do zamieszkania. Właściwe, a więc najlepsze dla ciebie. Bo wiadomo,

jaki rozświetlacz do twarzy

Rozświetlamy skórę! Wybieramy rozświetlacz do twarzy

Promienna, pełna blasku cera, to cera, która od razu wydaje się zdrowsza i… młodsza! Która z nas nie chciałaby tak wyglądać od rana do wieczora? Niestety są sytuacje, kiedy nasza skóra traci swój blask, jest poszarzała, zmęczona i wtedy nie prezentuje się zbyt atrakcyjnie. Całe szczęście i na takie sytuacje mamy odpowiednie antidotum. Jest nim rozświetlacz do twarzy. O ile jeszcze do niedawna zarezerwowany był wyłącznie na wielkie wyjścia, o tyle dziś bez żadnych skrupułów możemy po niego sięgać również na co dzień. Tak naprawdę zawsze, gdy tylko potrzebujemy jego pomocy. Co ciekawe – jeśli tylko mamy na to ochotę

jak zrobić pizze

Przepis na pizzę – robimy kolację!

Kto z nas nie kocha pizzy? Nawet, jeśli nie mówimy o tym głośno, lubimy od czasu do czasu sięgnąć po dobry placek z ulubionymi dodatkami. Na pizzę możemy wybrać się do restauracji lub zrobić samodzielnie własną. Jeśli mamy dzieci, robienie pizzy okazuje się świetną zabawą. Wbrew pozorom, przepis na pizze nie jest jakoś szczególnie skomplikowany. I nie mówię tu o kupowaniu gotowych spodów i ozdabianiu ich według własnej fantazji. W tej całej zabawie chodzi właśnie o samodzielne przygotowanie placka. Tak naprawdę wystarczy kilka składników i gotowe! Warto spróbować zabawić się w Master Chefa, bo satysfakcja z efektu końcowego jest naprawdę

serum z witaminą c

Hit jesieni – kosmetyki z witaminą C

Choć witamina C większości osobom kojarzy się z antidotum na przeziębienie i specyfikiem wzmacniającym odporność w sezonie jesienno-zimowym, to coraz częściej gości również w kosmetykach. Ba! Okazuje się nawet, że coraz śmielej opanowuje rynek beauty. Co to oznacza? A to, że obecnie jest szalenie popularnym składnikiem kosmetyków do codziennej pielęgnacji skóry. Nic w tym dziwnego, bowiem należy do jednego z silniejszych antyoksydantów i wykazuje szereg właściwości poprawiających kondycję skóry.

co na kaszel

Domowe sposoby na kaszel

Niby jeszcze lato, a pogoda iście jesienna. Taka aura bardzo sprzyja infekcjom wirusowym, które wręcz uwielbiają obdarowywać nas katarem i męczącym kaszlem. Można się wykończyć! Niby ze zwykłym przeziębieniem nie biega się do lekarza, bo antybiotyku na to i tak nie przepisze, ale przecież jakoś trzeba sobie pomóc. Czas zakasać rękawy i w końcu docenić to, czym obdarowuje nas matka natura. Domowe sposoby na kaszel mogą są bardzo skuteczne. Wystarczy tylko wiedzieć, po co dokładnie sięgnąć.

Jedzenie w zgodzie z naturą

Wielu z nas prowadzi bardzo aktywny tryb życia, a przeważającą część naszego dnia wypełnia intensywna nauka lub wyczerpująca praca zawodowa. W ferworze codziennych zajęć, często zapominamy o konieczności regularnego spożywania dobrze skomponowanych posiłków.

dieta wegańska

Weganizm – coś więcej niż moda

Weganizm… Mam wrażenie, że od pewnego czasu traktowany jest jak kaprys, moda, chwilowy trend. Jak zwał, tak zwał. Tymczasem dla wielu osób to styl życia, filozofia, recepta na zdrowe i szczęśliwe życie. Każdy wie, że weganizm to dieta eliminująca produkty zwierzęce i pochodzenia zwierzęcego. Weganie nie tylko nie jedzą mięsa, ale także eliminują ze swojej diety miód, mleko, jaja. Udowadniają jednocześnie, że można być zdrowym i mieć dużo energii bez spożywania mięsa. Co jeszcze powinniśmy wiedzieć o weganizmie, a także jakie zalety płyną ze stosowania tego typu diety?

naczynia philipiak

Garnki Philipiak – z miłości do zdrowego gotowania

Kocham świadome gotowanie. Co to oznacza? Dokładnie to, że zwracam uwagę na wszystko, co wkładam do garnka, a przede wszystkim, w jaki sposób przygotowuję poszczególne posiłki. Efekt tych działań zawsze ma być taki: moje potrawy muszą być zdrowe, lekkie, pełne wartości odżywczych i smaczne. Nie jest tajemnicą, że garnek garnkowi nierówny. Te, którymi dysponowały nasze mamy – głównie emaliowanie, nie należą do najzdrowszych. Dlatego, jeśli to tylko możliwe, powinniśmy zamienić je na modele wykonane z wysokiej jakości stali szlachetnej. Przykładem są tu garnki Philipiak. Mój numer jeden i chyba największa miłość ostatnich czasów.

dieta ketogenna

Dieta ketogeniczna – o co tu chodzi?

Jeść tłuszcz i spalać tłuszcz? Tak, to możliwe! Na tym właśnie polega dieta ketogeniczna, znana również jako dieta ketogenna. Od jakiegoś czasu uważana jest za numer jeden wśród wszystkich dostępnych diet redukujących masę ciała. Na jej punkcie oszalał niemal cały Instagram. Wiele fit dziewczyn chwali się na portalach społecznościowych efektami jej stosowania, które trzeba przyznać są bardzo imponujące. I pomyśleć, że pierwotnie powstała jako terapia wspomagająca leczenie padaczki. Czym jest dieta ketogeniczna i o co dokładnie w niej chodzi? O tym poniżej.

Płaski brzuch – co jeść?

Szczupła talia i płaski brzuch dzięki diecie? Oczywiście, że tak! Nie bez powodu mówi się, że ładny brzuszek robimy nie na siłowni, a w kuchni. Ćwiczenia to zaledwie dodatek do zdrowej i właściwie zbilansowanej diety. Spożywanie odpowiednich produktów spożywczych pomaga nam pozbyć się niechcianego tłuszczyku i tym samym uzyskać płaski brzuch, o którym marzy każda z nas, niezależnie od tego, czy mówi o tym głośno, czy nie. Oczywiście nic nie dzieje się z dnia na dzień. Walcząc o wymarzone kształty zawsze musimy uzbroić się w cierpliwość. Efekty w końcu przyjdą! Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Poniżej lista produktów, które pomagają spalić tłuszczyk z brzucha, gdyż w swoim składzie zawierają związki redukujące tkankę tłuszczową. Oczywiście zajadanie się nimi do woli, cudów nie przyniesie. Owszem, należy je spożywać, ale jednocześnie trzeba wyeliminować z jadłospisu produkty przetworzone, słodycze, napoje gazowane, alkohol, a więc to wszystko, przez to przybieramy na wadze.

Na płaski brzuch – jajka

Mało osób zapomina, jak cudownym produktem są jajka. Nie dość, że niskokaloryczne, to na dodatek bogate w cenne witaminy i minerały. Wystarczy tu wspomnieć o witaminach A, D, E i K oraz pierwiastkach takich, jak potas i magnez. Jajka to też świetne źródło białka, które jak wiadomo, zapewnia uczucie sytości nawet do kilku godzin i tym samym chroni przed podjadaniem.

Płaski brzuch dzięki owsiance

W diecie na płaski brzuch nie może zabraknąć owsianki. Nie bez powodu osoby ćwiczące na siłowni i prowadzące „fit” życie zajadają się nią każdego dnia. W owsiance znajdziemy witaminę B6, która zapobiega anemii oraz witaminę B1 odpowiedzialną za walkę ze zmęczeniem. Owsianka to także cenne źródło minerałów, zwłaszcza potasu, wapnia, selenu, krzemu, cynku, jodu i manganu. Znajdziemy w niej również błonnik, kwas foliowy, kwas pantotenowy oraz tłuszcze nienasycone. Owsianka zjadana na śniadanie zapewnia energię na cały dzień i przy okazji przyczynia się do spalania niechcianej tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha. Nie lubisz klasycznej owsianki na ciepło? Na pewno polubisz się z nocną owsianką. Wystarczy płatki owsiane zalać ulubionym mlekiem, dodać chia, syrop z agawy i łyżeczkę masła orzechowego i wstawić na noc do lodówki, a rano ozdobić ulubionymi owocami i gotowe!

owsianka na płaski brzuch

Zdrowe pełne ziarno

Chcesz mieć płaski brzuch? Zacznij jeść produkty pełnoziarniste. Takie rady można usłyszeć z ust dietetyków i przeczytać na rozmaitych portalach poświęconych zdrowemu stylowi życia. Produkty pełnoziarniste są pełne substancji odżywczych, które są niezbędne dla zdrowia i utraty wagi. Mowa tu o błonniku, witaminach i minerałach. Poza tym, pełne ziarno nie zawiera cukru i innych substancji, które utrudniają trawienie, przeciążają wątrobę i zatrzymują spalanie tłuszczu.

Na płaski brzuch – borówki

Są pyszne, niskokaloryczne i do tego pomagają spalać tkankę tłuszczową. Borówki to prawdziwy skarb natury. Sekretem ich skuteczności są polifenole, a więc roślinne związki wykazujące silne działanie przeciwutleniające. I to właśnie te polifenole z borówek świetnie sobie radzą z powstrzymywaniem komórek tkanki łącznej przed przechowywaniem tłuszczu. Uruchamiały też lipolizę – rozpad komórek tłuszczowych, w efekcie czego możemy cieszyć się szczupłą talią i płaskim brzuszkiem.

borówki

Orzechy

Ten produkt może wywołać u niektórych zdziwienie, bo jak orzechy mają pomóc w walce z tłuszczykiem, skoro same w sobie są bardzo tłuste i kaloryczne? A prawda jest taka, że tłuszcze zawarte w orzechach to wielonienasycone kwasy tłuszczowe, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej. Poza tym orzechy to także wartościowe białko, które dba o przyrost mięśni, a nie tłuszczu. I mimo że są kaloryczne, to mimo to świetnie regulują metabolizm. Oczywiście nie chodzi tu o zjadanie całej paczki orzechów naraz, a zaledwie małej garstki.

Beta-karoten

Licznie przeprowadzone badania pokazały, że produkty o wysokiej zawartości beta-karotenu zmniejszają odkładanie tłuszczyku w talii i okolicach brzucha. Jakie produkty z tej kategorii warto włączyć do swojej diety? Na pewno marchew, dynię i pomidory. Dobrze sprawdzi się też włoska kapusta, groszek, szpinak i szparagi. Jeśli chodzi o owoce z beta-karotenem to warto postawić na morele, brzoskwinie i melona, a także wiśnie i suszone śliwki.

Dobroczynne kwasy omega 3

Tyle mówi się ostatnio o kwasach omega 3, a my wciąż uparcie je lekceważymy. Niesłusznie, bo kwasy omega 3 są naszym najlepszym sprzymierzeńcem, zwłaszcza jeśli chodzi o szczupłą sylwetkę i smukłe kształty. W czym tkwi ich moc? A w tym, że usprawniają oczyszczanie organizmu z toksyn i wszelkich złogów i tym sposobem przyczyniają się do zachowania płaskiego brzucha. Poza tym kwasy omega 3 wspomagają procesy trawienne i przyspieszają metabolizm. Co ważne – są odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej i hamowanie powstawania nowej. Gdzie znajdziemy omega 3? Przede wszystkim w tłustych rybach morskich, które są najlepszym ich źródłem. Poza tym w owocach morza, szczególnie małżach i ostrygach. Kwasy omega 3 znajdują się też w nasionach lnu, produktach sojowych, pestkach dyni, oleju rzepakowym oraz orzechach.

O autorze

Odpowiedz