garnki philipiak opinie

Philipiak opinie, czyli jak gotować zdrowo

W ostatnim czasie bardzo modne stało się określenie „zdrowy styl życia”. Używa go co druga osoba w social mediach, a najczęściej wyszukiwanym hashtagiem na Instagramie jest „healthylifestyle”. Ale czy faktycznie wiemy co ono oznacza? Bo zdrowy styl życia to nie tylko aktywność fizyczna, ale przede wszystkim odpowiedni sposób odżywiania obejmujący wybór zdrowych produktów, ograniczenie spożycia soli i tłuszczu, jak również właściwy sposób przygotowania poszczególnych posiłków. Mądre gotowanie nie jest dziś sztuką i większym wysiłkiem. Wystarczy tylko zainwestować w dobrej jakości naczynia oraz garnki, jak te marki Philipiak Opinie na ich temat są jednogłośne – te garnki to nasza przyszłość i

prywatny akademik łódź

Prywatny akademik Łódź – dlaczego warto?

Czy to możliwe, żeby wyjeżdżając na studia mieszkać jak w domu? Oczywiście, że tak! Domy studenckie, które znamy z opowieści naszych rodziców lub starszego rodzeństwa dawno już przestały istnieć, a ich miejsce dumnie zajęły prywatne akademiki. Łódź jest jednym z tych miast, które posiadają tego typu miejsca. Prywatny akademik Łódź jest odpowiednio przystosowany dla studentów i zapewnia naprawdę doskonałe warunki do nauki i codziennego życia. Bo nie ma co się oszukiwać, ale miejsce zamieszkania na studiach jest równie ważne, co dobre notatki z wykładów. Nie da się ukryć, że studiowanie jest bardziej owocne, jeśli mieszkamy w fajnym miejscu, a nie

sporty zimowe

Sport zimą? Pewnie, że tak!

Sport zimą jest tak samo przyjemny jak ten uprawiany wiosną i latem. Mimo, że szalejący za oknem mróz nie zawsze zachęca do wyjścia z domu, to jednak warto się przemóc i zamiast zalegać na kanapie, wyjść się poruszać. Uwalniające się podczas aktywności endorfiny wynagrodzą nam cały wysiłek. Zimą warto spacerować, ale nie tylko. Podczas mroźnych dni można robić dosłownie wszystko – od biegania, przez jazdę na łyżwach, na nartach biegowych kończąc. Najważniejsze w tym wszystkim jest to, żeby w ogóle się ruszać. Naukowcy dowiedli, że zimowe świeże powietrze pozytywnie wpływa na samopoczucie i pomaga w walce z depresją. Poza tym

jak uniknąć błędów w makijażu

Jak uniknąć błędów w makijażu

Piękny makijaż jest sprzymierzeńcem każdej kobiety – niezależnie od wieku, zajmowanego stanowiska, zawodu. Potrafi zamaskować drobne niedoskonałości i podkreśla to, co w nas najlepsze. Makijaż jest także idealnym dopełnieniem stylizacji codziennej i wieczorowej. Każdej z nas do twarzy z makijażem, pod warunkiem, że został prawidłowo wykonany. Błąd może popełnić każda z nas. Ba! Błędy zdarzają się nawet najlepszym specjalistom w swojej dziedzinie. Jak ich uniknąć?

garnki philipiak

Najlepsze garnki – moi ulubieńcy marki Philipiak

Dobre garnki – to one są podstawowym narzędziem każdego kucharza, niezależnie od tego, czy gotuje w wielkiej restauracji, czy w zaciszu własnego domu. Kilka razy już wam o tym pisałam. Bez dobrych jakościowo naczyń do gotowania, nie ma sensu nawet wchodzić do kuchni. Najlepsze garnki? Dla mnie nieustannie te marki Philipiak (sprawdź TU). Bez wątpienia jako jedyne łączą przyjemne z pożytecznym. Są miłe dla oka i bardzo funkcjonalne w codziennym użytkowaniu. A przede wszystkim pozwalają gotować zgodnie z filozofią „fit”, a więc bez tłuszczu i bez soli, a w niektórych przypadkach nawet bez wody. Dzięki temu zachowują wszystkie witaminy i

duże naczynie ze stali szlachetnej

Zdrowe gotowanie z marką Philipiak

Zdrowe gotowanie zaczyna się od zakupu odpowiednich garnków. To nieprawda, że najważniejsza jest żywność bio i eko, bo jeśli będziemy poddawać ją obróbce w niewłaściwych naczyniach, to i tak na nic się to zda. Odpowiednio dobrane garnki mają niekwestionowany wpływ na jakość, a także smak i aromat przygotowywanych posiłków. Emaliowane naczynia, zwłaszcza te słabej jakości, zaczynają odchodzić do lamusa, a ich miejsce dumnie zajmują produkty wykonane ze stali szlachetnej. Całe szczęście mamy dziś ogromny wybór naczyń do gotowania, pieczenia i smażenia bez tłuszczu, soli, a nawet i wody. Najlepszą odpowiedzią na potrzeby osób dbających o zdrowe odżywianie są naczynia Philipiak.

Zdrowy kurczak – warto, czy nie?

Mięso z kurczaka wciąż cieszy się dużą popularnością i jest najchętniej wybieranym mięsem spośród wszystkich dostępnych. Za co lubimy kurczaka? Przede wszystkim za jego delikatność, uniwersalność i wszechstronność. Niezależnie od tego, jak go przygotujemy i z czym podamy – zawsze zachwyca smakiem i aromatem. Do tego jest bardzo prosty w obróbce. Prawda jest taka, że nie potrzebuje wiele do szczęścia, żeby smakować naprawdę wybornie. Wiele osób zastanawia się czy zdrowy kurczak jest faktycznie zdrowy i czy warto go na stałe włączyć do swojej diety. Czas rozwiać wątpliwości.

stewia słodzik

Stewia – stosować, czy nie?

Cukier szkodzi i należy ograniczać jego ilości w codziennym życiu. Co do tego, nie ma żadnych wątpliwości. No dobrze, ale przecież czasami mamy ochotę na posłodzenie sobie kawy lub herbaty. Co wtedy robić? Możemy na przykład wybrać jeden z zamienników tradycyjnego cukru. Wbrew pozorom, możliwości jest całkiem sporo. Oczywiście odradzam sztuczne słodziki, które mogą mieć negatywny wpływ na nasze zdrowie. Lepszą opcją są naturalne substancje słodzące. W ostatnim czasie prym w kategorii popularności wiedzie stewia. Czy faktycznie jest taka dobra i zdrowia, jak mówią? Sprawdźmy to!

najlepsza pizza w warszawie

Pizza time i najlepsza pizza w Warszawie

Niezależnie od długości i szerokości geograficznej pizza cieszy się ogromną popularnością. Niby zwykły placek, a jednak niezwykły. Kultowy. Ponadczasowy. Sprawdza się zawsze i wszędzie i jak nic innego potrafi uratować z niejednej opresji. Wbrew pozorom pizza nie jest wymysłem i wynalazkiem współczesnych. Jeśli poszperamy głębiej to dowiemy się, że była wypiekana już u starożytnych, choć oczywiście funkcjonowała wtedy pod inną nazwą. Co ciekawe, początkowo pizza była daniem dla ubogiej ludności. Składała się zaledwie z kilku składników i była traktowana jako pełnowartościowy posiłek. Jednakże dopiero Włosi przyczynili się do ogromnej popularyzacji pizzy. Oni również nadali jej tę nazwę i formę, w

co na jesienną chandrę

Sposoby na jesienną chandrę

Jesienna chandra to zjawisko zupełnie normalne. Dopada każdego i zazwyczaj robi to niespodziewanie. Objawia się spadkiem nastroju i energii, jak również brakiem chęci do działania. Stajemy się bardziej apatyczni, zmęczeni, senni. Dzieje się tak dlatego, że dni są coraz krótsze i coraz szybciej robi się ciemno. Do tego z dnia na dzień jest coraz zimniej. Pogarsza się pogoda, a wraz z nią nasze samopoczucie. Całe szczęście istnieją sprawdzone sposoby na jesienną chandrę. Warto wdrożyć je w swoje życie już przy pierwszych objawach „depresji”.

Płaski brzuch – co jeść?

Szczupła talia i płaski brzuch dzięki diecie? Oczywiście, że tak! Nie bez powodu mówi się, że ładny brzuszek robimy nie na siłowni, a w kuchni. Ćwiczenia to zaledwie dodatek do zdrowej i właściwie zbilansowanej diety. Spożywanie odpowiednich produktów spożywczych pomaga nam pozbyć się niechcianego tłuszczyku i tym samym uzyskać płaski brzuch, o którym marzy każda z nas, niezależnie od tego, czy mówi o tym głośno, czy nie. Oczywiście nic nie dzieje się z dnia na dzień. Walcząc o wymarzone kształty zawsze musimy uzbroić się w cierpliwość. Efekty w końcu przyjdą! Co jeść, żeby mieć płaski brzuch? Poniżej lista produktów, które pomagają spalić tłuszczyk z brzucha, gdyż w swoim składzie zawierają związki redukujące tkankę tłuszczową. Oczywiście zajadanie się nimi do woli, cudów nie przyniesie. Owszem, należy je spożywać, ale jednocześnie trzeba wyeliminować z jadłospisu produkty przetworzone, słodycze, napoje gazowane, alkohol, a więc to wszystko, przez to przybieramy na wadze.

Na płaski brzuch – jajka

Mało osób zapomina, jak cudownym produktem są jajka. Nie dość, że niskokaloryczne, to na dodatek bogate w cenne witaminy i minerały. Wystarczy tu wspomnieć o witaminach A, D, E i K oraz pierwiastkach takich, jak potas i magnez. Jajka to też świetne źródło białka, które jak wiadomo, zapewnia uczucie sytości nawet do kilku godzin i tym samym chroni przed podjadaniem.

Płaski brzuch dzięki owsiance

W diecie na płaski brzuch nie może zabraknąć owsianki. Nie bez powodu osoby ćwiczące na siłowni i prowadzące „fit” życie zajadają się nią każdego dnia. W owsiance znajdziemy witaminę B6, która zapobiega anemii oraz witaminę B1 odpowiedzialną za walkę ze zmęczeniem. Owsianka to także cenne źródło minerałów, zwłaszcza potasu, wapnia, selenu, krzemu, cynku, jodu i manganu. Znajdziemy w niej również błonnik, kwas foliowy, kwas pantotenowy oraz tłuszcze nienasycone. Owsianka zjadana na śniadanie zapewnia energię na cały dzień i przy okazji przyczynia się do spalania niechcianej tkanki tłuszczowej w okolicy brzucha. Nie lubisz klasycznej owsianki na ciepło? Na pewno polubisz się z nocną owsianką. Wystarczy płatki owsiane zalać ulubionym mlekiem, dodać chia, syrop z agawy i łyżeczkę masła orzechowego i wstawić na noc do lodówki, a rano ozdobić ulubionymi owocami i gotowe!

owsianka na płaski brzuch

Zdrowe pełne ziarno

Chcesz mieć płaski brzuch? Zacznij jeść produkty pełnoziarniste. Takie rady można usłyszeć z ust dietetyków i przeczytać na rozmaitych portalach poświęconych zdrowemu stylowi życia. Produkty pełnoziarniste są pełne substancji odżywczych, które są niezbędne dla zdrowia i utraty wagi. Mowa tu o błonniku, witaminach i minerałach. Poza tym, pełne ziarno nie zawiera cukru i innych substancji, które utrudniają trawienie, przeciążają wątrobę i zatrzymują spalanie tłuszczu.

Na płaski brzuch – borówki

Są pyszne, niskokaloryczne i do tego pomagają spalać tkankę tłuszczową. Borówki to prawdziwy skarb natury. Sekretem ich skuteczności są polifenole, a więc roślinne związki wykazujące silne działanie przeciwutleniające. I to właśnie te polifenole z borówek świetnie sobie radzą z powstrzymywaniem komórek tkanki łącznej przed przechowywaniem tłuszczu. Uruchamiały też lipolizę – rozpad komórek tłuszczowych, w efekcie czego możemy cieszyć się szczupłą talią i płaskim brzuszkiem.

borówki

Orzechy

Ten produkt może wywołać u niektórych zdziwienie, bo jak orzechy mają pomóc w walce z tłuszczykiem, skoro same w sobie są bardzo tłuste i kaloryczne? A prawda jest taka, że tłuszcze zawarte w orzechach to wielonienasycone kwasy tłuszczowe, które wspomagają spalanie tkanki tłuszczowej. Poza tym orzechy to także wartościowe białko, które dba o przyrost mięśni, a nie tłuszczu. I mimo że są kaloryczne, to mimo to świetnie regulują metabolizm. Oczywiście nie chodzi tu o zjadanie całej paczki orzechów naraz, a zaledwie małej garstki.

Beta-karoten

Licznie przeprowadzone badania pokazały, że produkty o wysokiej zawartości beta-karotenu zmniejszają odkładanie tłuszczyku w talii i okolicach brzucha. Jakie produkty z tej kategorii warto włączyć do swojej diety? Na pewno marchew, dynię i pomidory. Dobrze sprawdzi się też włoska kapusta, groszek, szpinak i szparagi. Jeśli chodzi o owoce z beta-karotenem to warto postawić na morele, brzoskwinie i melona, a także wiśnie i suszone śliwki.

Dobroczynne kwasy omega 3

Tyle mówi się ostatnio o kwasach omega 3, a my wciąż uparcie je lekceważymy. Niesłusznie, bo kwasy omega 3 są naszym najlepszym sprzymierzeńcem, zwłaszcza jeśli chodzi o szczupłą sylwetkę i smukłe kształty. W czym tkwi ich moc? A w tym, że usprawniają oczyszczanie organizmu z toksyn i wszelkich złogów i tym sposobem przyczyniają się do zachowania płaskiego brzucha. Poza tym kwasy omega 3 wspomagają procesy trawienne i przyspieszają metabolizm. Co ważne – są odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej i hamowanie powstawania nowej. Gdzie znajdziemy omega 3? Przede wszystkim w tłustych rybach morskich, które są najlepszym ich źródłem. Poza tym w owocach morza, szczególnie małżach i ostrygach. Kwasy omega 3 znajdują się też w nasionach lnu, produktach sojowych, pestkach dyni, oleju rzepakowym oraz orzechach.

O autorze

Odpowiedz